Mystery Shopper – Tajemniczy Klient
Zwiększ zyski dzięki dobrej jakości obsłudze klienta!
Dlaczego niektóre firmy mogą pochwalić się otwarcie wysokiej jakości obsługą klienta? Zawdzięczają to dobremu systemowi motywacyjnemu, szkoleniowemu oraz przede wszystkim stałemu monitoringowi. Proponujemy tutaj m.in. badanie typu Tajemniczy Klient (Mystery Shopper). To inwestycja, która zawsze się opłaca! Cleverpath dzięki specjalizacji w sektorze handlu detalicznego dobrze zna potrzeby branży i wykorzystuje tę wiedzę do tworzenia badań dopasowanych do realiów danej sieci sklepów oraz optymalizuje koszty wiedząc gdzie, kiedy i jak je przeprowadzać. Zapoznaj się z wpisami nt. Mystery Shopper na naszym blogu.
Na czym polega badanie przeprowadzane przez Tajemniczego Klienta?
Sprawa wydaje się na pierwszy rzut całkiem prosta – odpowiednio dobrane osoby odwiedzają punkty handlowe w roli klienta. Tajemniczy klienci odgrywając różne warianty scenariuszy testują jakość pracy obsługi. Opisują również generalny odbiór punktu na podstawie takich czynników jak np. łatwość poruszania się po sklepie, zatłoczenie, ekspozycja, łatwość odnalezienia produktów, stan zaopatrzenia. Wizyty odbywają się o różnych porach, przy różnym składzie załogi czy różnym poziomie zatłoczenia sklepu. Dobór i świadomość tych czynników na etapie planowania jest niezwykle istotna i na tym polega również przewaga Cleverpath nad innymi firmami przeprowadzającymi badania Mystery Shopper. Jesteśmy firmą badawczo-doradczą wyspecjalizowaną w sektorze handlu detalicznego.
Dowiedz się jak zaplanowalibyśmy dla Ciebie badanie Tajemniczego Klienta
Tajemniczy Klient – dla kogo?
Z badania typu Tajemniczy Klient powinna skorzystać każda firma przykładająca wagę do wysokiej jakości obsługi klienta. Poniżej wymieniliśmy zaledwie kilka przesłanek jakie mogą stać na drodze do podjęcia decyzji o przeprowadzeniu badania:
- Istotne różnice w wynikach pomiędzy punktami sprzedaży, które nie mogą być tłumaczone czynnikami takimi jak lokalizacja czy wielkość sklepu
- Brak okresowej oceny ekspedientów
- Chęć porównania jakości obsługi klienta między poszczególnymi punktami
- Posiadanie w strategii/misji firmy założenia o dostarczaniu wysokiej jakości obsługi klienta
- Niski współczynnik konwersji w sklepie
- Spadek współczynnika konwersji
- Potrzeba zbadania jakości obsługi klienta w punktach konkurencyjnych (benchmark)
- Chęć zwiększenia współczynnika konwersji, średniej wartości zakupu oraz współczynnika powracalności
- Potrzeba zidentyfikowania obszarów do poprawy
Ciągły dostęp do danych
Podczas współpracy w ramach Badania Tajemniczego Klienta oddajemy w Państwa ręce dostęp do wyników przeprowadzanego badania w czasie rzeczywistym z poziomu dedykowanego pulpitu dostępnego przez przeglądarkę internetową. Będą mogli Państwa nadać odpowiedni zakres uprawnień poszczególnym pracownikom i ograniczyć dostęp do poszczególnych danych.
Korzyści ze współpracy z Cleverpath
Jesteśmy firmą badawczo-doradczą wyspecjalizowaną w sektorze handlu detalicznego. Zapoznaj się z naszymi innymi przewagami konkurencyjnymi:
- Planowanie badania Mystery Shopper na podstawie danych o m.in. odwiedzalności punktu, wahaniom współczynnika konwersji, sezonowości sprzedaży
- Dostęp do wyników przeprowadzanego badania w czasie rzeczywistym z poziomu dedykowanego pulpitu dostępnego przez przeglądarkę internetową
- Możliwość definiowania poziomów dostępu do danych o wynikach badania dla różnych osób w organizacji oraz wysyłka spersonalizowanych raportów
- Bezpieczny, szyfrowany dostęp do danych
- Tajemniczy Klienci dobierani i szkoleni pod każdy projekt indywidualnie
- Atrakcyjny model stałej współpracy
- Przedstawienie wpływu podjętych działań na wynik finansowy i wydajność punktów (w przypadku podjęcia współpracy stałej/cyklicznej)
Skontaktuj się z nami w celu otrzymania najlepszej oferty dla Twojej firmy