(…) Zespół Cleverpath wykazał się niezwykłą elastycznością dostosowując działania dokładnie do naszych potrzeb. Pracownicy firmy podczas realizacji zlecenia udowodnili swoje doświadczenie, pozostając przy tym w stałym kontakcie z nami
Tekst otrzymanych referencji od Fashion House Polska:
W okresie sierpień – wrzesień 2012 roku na zlecenie Fashion House Polska pracownicy firmy Cleverpath przeprowadzili projekt dotyczący badania zachowań konsumenckich w centrum handlowym Fashion House Warsaw. Projekt polegał między innymi na zebraniu danych o odwiedzających nasze centrum, dokonaniu analizy ilościowej oraz rekomendacji działań prowadzących do poprawy efektywności.
Zespół Cleverpath wykazał się niezwykłą elastycznością dostosowując działania dokładnie do naszych potrzeb. Pracownicy firmy podczas realizacji zlecenia udowodnili swoje doświadczenie, pozostając przy tym w stałym kontakcie z nami. Dzięki temu przygotowane przez Cleverpath opracowania całkowicie spełniły nasze oczekiwania. Wykonana analiza przyczyniła się do wyciągnięcia wniosków, które pozytywnie wpłynęły na poziom zadowolenia klientów naszego centrum handlowego.
Jesteśmy pewni wysokiej jakości oferowanej przez firmę Cleverpath i rekomendujemy ją jako godnego zaufania partnera biznesowego.
Referencje Fashion House dla Cleverpath
Katarzyna PłonowskaFashion House