Produkty
Naszym Klientom proponujemy nowoczesne rozwiązania technologiczne wpływające na wzrost zainteresowania ofertą sklepu, osiągnięcie wyższej odwiedzalności punktu i zwiększenie sprzedaży. Na naszą ofertę produktową składają się m.in. witryny interaktywne, narzędzie do analizy ruchu internetowego ze smartfonów znajdujących się w sklepie zintegrowanych z rozwiązaniami marketingu mobilnego.
Cleverpath SectionViewer
Czy zastanawiałeś się kiedyś jaki profil klientów odwiedza Twój cel oraz czy Twoje produkty, reklamy digital signage lub elementy wyposażenia są widoczne? Narzędzie Cleverpath SectionViewer da Ci tę wiedzę po szybkiej i sprawnej instalacji. A być może szukałeś kiedyś rozwiązania pozwalającego dopasować wyświetlanie reklam na ekranach LCD do profilu osoby stojącej przed nim? To też możemy dla Ciebie wdrożyć.
Zobacz szczegółyWitryny interaktywne
Chcesz wyróżnić się spośród konkurencji i zaangażować klientów? Witryna interaktywna to idealne narzędzie, aby osiągnąć obie te rzeczy. Dzięki atrakcyjnej, interaktywnej formie zaprezentujesz swoją ofertę tak jak nikt inny, nawet po zamknięciu sklepu. Daj Klientom możliwość kontaktu z Twoim sklepie o każdej porze i w ciekawej formie!
Narzędzie do budowania wielokanałowej sprzedaży detalicznej
Showrooming to zjawisko pojawiające się gdy klienci będący w sklepie sprawdzają na telefonach komórkowych ofertę konkurencji, najczęściej w poszukiwaniu bardziej atrakcyjnej ceny. Jest to negatywne zjawisko prowadzące najczęściej do spadku sprzedaży w sklepie. Nasz system IT umożliwia poznanie czego klienci szukają w Internecie podczas wizyty w sklepie tradycyjnym, co pozwala zoptymalizować ofertę. Możliwe jest również wysyłanie klientom spersonalizowanych ofert i reklam co minimalizuje efekt showroomingu i zapobiega spadkowi sprzedaży.
Sieć WiFi zarządzana w chmurze
Jesteśmy partnerem firmy Meraki (część Cisco), która oferuje platformę do kompleksowego zarządzania siecią WiFi. Oprócz bieżącego zarządzania siecią, rozwiązanie posiada szereg funkcjonalności marketingowych przydatnych dla handlu detalicznego i sektora HoReCa. Możliwe jest monitorowanie zachowań użytkowników (długość wizyty, powtarzalność wizyt, używane serwisy i strony internetowe). Dodatkowo administrator może skonfigurować sposób dostępu do darmowego WiFi (splash page, zameldowanie na Facebooku lub podanie adresu e-mail).
Zobacz szczegółyInne
Współpracujemy również z zewnętrznymi firmami, których rozwiązania są nieocenioną pomocą nie tylko przy poprawie działań marketingowych w sklepach, ale wpływające również na konwersję. Jeśli chcesz zostać naszym partnerem skontaktuj się z nami.